راهنمای کاربری

کاربر گرامی استفاده از بخش معرفی و فروش تجهیزات منوط به عضویت و تایید مدیریت سایت می باشد.تمامی استفاده کنندگان از این قسمت باید دارای اطلاعات تماس و آدرس دفتر فروش به صورت دقیق برای مشتریان باشند .

استفاده از دایرکتوری اطلاعات تاسیسات نیازی به عضویت ندارد و شما می توانید کار و فعالیت خود را در سایت معرفی نمائید

 

منوی کاربری
سه شنبه, 04 مهر 1396

 

 

 

در دنیای امروز، یکی از مهمترین حوزه‌های رقابت میان شرکتهای مختلف، ارائه بالاترین کیفیت خدمات به مشتریان می‌باشد. بدیهی است با توجه به تنوع سلائق در اجتماع و دخیل بودن عوامل فرهنگی، رسیدن به یک نسخه واحد جهت امر فوق تقریباً غیرممکن است. اما تعهدات اجتماعی و میل به پیشرفت در جوامع امروزی، ضرورت نزدیک شدن به این هدف را ضروری می سازد. مسلماً یکی از عوامل رسیدن به هدف فوق، فراهم شدن امکان حضور تمام تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان و عرضه کنندگان خدمات در بازار رقابت کامل است و مهمترین زیرساخت بازار رقابتی، گردش اطلاعات صحیح می باشد

که این امر (تبیین اطلاعات جامع و کامل جهت ارائه به مشتری) نیازمند وجود مراجع یا بانک‌های اطلاعاتی به روز و قابل استفاده برای همه کاربران مرتبط با بازار است. یکی از مشکلات و یا شاید موانع گردش اطلاعات، عدم وجود واحدهای کارشناسی جهت جمع آوری و دسته بندی اطلاعات و از آن مهمتر، واحدهای نظارتی جهت راستی آزمایی اطلاعات می باشد که مسلماً این مهم در صورتیکه توسط انجمن های صنفی صورت پذیرد، به جهت حضور متخصصان و ذینفعان امر نتیجه بخش تر خواهد بود و در بازه های زمانی اطلاعات لازم به روز گشته و موجب پیشرفت و توسعه بازار مربوطه را فراهم می سازد.

یکی از ابزارهای مرسوم جهت این امر، نمایشگاه‌های صنفی هستند که همزمان همه عوامل از جمله تولیدکنندگان، تامین‌کنندگان، مشتریان هدف و متخصصان امر در آن‌ها حضور می‌یاند. در نهایت در صورت تامین زیرساخت‌های نرم‌افزاری جهت مقایسه و رتبه بندی و حضور عوامل بازار در یک گردهمایی صنفی مانند نمایشگاه، بالاترین میزان رضایتمندی در زمینه انتخاب برای مشتریان، رقابت برای عرضه کنندگان و به روز شدن و بالارفتن اطلاعات برای هر دو طرف ایجاد می‌گردد.
متاسفانه شاهد آنیم که نمایشگاه‌های تخصصی، هر ساله به جای نزدیک شدن به هدف‌های فوق، به محلی برای تامین سودجویی برخی افراد و یا گروه‌ها تبدیل گشته‌اند. به نظر نگارنده، وقت آن رسیده است که انجمن های صنفی به عنوان نهادهای مردمی غیردولتی در نخستین قدم، امور نمایشگاه‌ها را که بهترین مکان جهت رویارویی طرف‌های عرضه و تقاضا می باشد به دست گرفته و گامی به حق در جهت نیل به اهداف اجتماعی بازار آزاد بردارند.
اگر چه اهداف فوق الذکر بارها توسط دولتمردان و فعالان بخش خصوصی مورد تاکید قرارگرفته است اما، از نتایج امر چنین برمی‌آید که آنچه ما را از رسیدن به این اهداف دور کرده، بکارگیری روش های نادرست و ناهماهنگ است. به عنوان مثال می توان به برگزاری نمایشگاه‌های گوناگونی اشاره نمود که علیرغم همکاری و استقبال بخش خصوصی با صرف هزینه‌های سنگین، کاستی‌های بسیاری دارند. بخشی از اهداف بنگاه‌های اقتصادی از حضور در نمایشگاه‌ها، گردآوری اطلاعات رقبا، محصولات جدید و مشتریان هدف می باشد که تسهیل این امر، مسلماً بر عهده برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها است لیکن، متاسفانه نه تنها شاهد ارائه آمار کیفی نیستیم بلکه آمار کمی حتی در پائین ترین سطح مانند میزان استقبال شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان و دسته بندی آن‌ها و مقایسه آن با سال‌های گذشته به عنوان اطلاعات آماری هیچگاه ارائه نگردیده و این نشان دهنده فاصله بین اهداف مشارکت کنندگان با سیاست های مادی برگزارکنندگان است.
امید است با همدلی و همسوئی، تمامی کسانی که به نوعی خود را به پیشرفت جامعه متعهد می دانند هر چه سریعتر امکان قرار گرفتن و حرکت در مسیری درست و سالم میسر گردد. در این راستا تشکیل یک اتاق فکر مشترک جهت بحث و تبادل¬نظر با کلیه همکاران صنفی را ضروری دانسته و استقبال می‌نماییم.

 

 

 

 

عضویت خبرنامه



Receive HTML?

تماس با ما

دفتر تاسیسات شوفاژ پروژه
تلفن : 36071666-051
موبایل : 09155099615

Email : iranhvac2000@gmail.com