راهنمای کاربری

کاربر گرامی استفاده از بخش معرفی و فروش تجهیزات منوط به عضویت و تایید مدیریت سایت می باشد.تمامی استفاده کنندگان از این قسمت باید دارای اطلاعات تماس و آدرس دفتر فروش به صورت دقیق برای مشتریان باشند .

استفاده از دایرکتوری اطلاعات تاسیسات نیازی به عضویت ندارد و شما می توانید کار و فعالیت خود را در سایت معرفی نمائید

 

منوی کاربری
سه شنبه, 04 مهر 1396

 

 

 

معمولا مناسبت‌هایی تکرار و ماندگار می‌شوند که موفق به کسب جایگاهی معتبر در ذهن مخاطب و ذینفعان شوند، و عموما اینگونه مناسبت‌ها، آنهایی هستند که هدفمندند، بانیانش به اهداف مورد نظر احترام می‌گذارند و در راه تعالی و تحقق آن می‌کوشند.
پنجمین دوره‌ی کنفرانس گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع در راه است...
تکرار پنج دوره کنفرانس، از نشانه‌های موفقیت در مسیر هدف است. کنفرانسی که راهبران پر همت و فرهیخته‌ی آن هدف غایی را اعتلا و رشد حوزه‌یHVAC می‌دانند، و می‌کوشند تا آن را هر چه حرفه‌ای‌تر برگزار کنند، و در این راه بدون کمترین حمایت دولتی و تنها از حمایت بخش خصوصی و حمایت دانشگاهیان، پیمانکاران، صنعتگران و مهندسان مشاور برخوردار بوده‌اند


انصافاٌ از ویژگی‌های خاص این کنفرانس رویکرد متفاوت و اصرار برخی راهبران آن در جهت نه تنها علمی، بلکه کاربردی‌بودن برنامه‌ها و محتوای مباحث و مطالب مطروحه است. این دیدگاه مبتنی بر این است که کنفرانس‌ها فضایی فقط برای ارائه‌ آخرین دستاوردهای مطالعاتی و یافته‌های علمی نیستند، بلکه باید شرایطی فراهم شود تا نتایج حاصله منجربه تبدیل علم به تکنولوژی و رشد و توسعه حرفه در خدمت رفاه جامعه بیانجامد. بنابراین حضور علم و صنعت در کنار هم به عنوان اهتمام‌کنندگان و تاثیرگذاران در ارتقاء سطح کیفیت زندگی ضروری است.
ویژگی خاص دیگر این کنفرانس احترام به نقش بنگاه‌های اقتصادی، به ویژه سرمایه‌گذاران صنعتی در مسیر توسعه اقتصادی کشور است.
و بدین ترتیب با این پایه‌های نظری، برند‌های صنعتی ( یا به قولی برند‌های تجاری ) دعوت به مشارکت می‌شوند، و ... سپس بیم کمیته راهبری این رویداد در خصوص احتمال حاکم‌شدن فضای غالب تجاری به کنفرانس، و به تبع آن تعریف محدودیت‌های گاهی غیر موجه آغاز شده، و نظریه‌ی هم‌اندیشی علم و صنعت را دچار پارادوکس می‌کند.
البته پرهیز از تجاری و تبلیغاتی شدن فضای کنفرانس، و احساس مسئولیت متولیان امر برای حفاظت از اعتبار علمی آن کاملا ضروری، موجه، قابل درک و قابل تقدیر است؛ ولی نکته‌ی مهم نوع تمهیداتی است که در این جهت اندیشیده می‌شود.
به هر حال صنعت بیشتر از علم در کنار تجارت قرار نگرفته است، و هر دو به یک اندازه قابلیت تجاری‌سازی دارند.
اگر بپذیریم که کنفرانس محل تبادل اندیشه است، پس در شرایطی که نام‌های صنعتی، به صورت داوطلبانه حاصل مطالعات و تحقیقات و یا تکنولوژی برگزیده‌ی خود را در قالب مقاله و یا کارگاه‌های آموزشی در معرض ارائه و مشارکت با کارشناسان و هم‌صنفان خود می‌گذارند،‌ باید بپذیریم که در واقع این نام‌ها در موقعیت شایسته‌ی یک صاحب اندیشه قرار گرفته‌اند،‌ نه فقط موقعیت مارک تجاری! بنابراین ایجاد محدودیت برای به کار بردن نامشان در مستندات مربوطه،‌ بسیار غیر اصولی و با مبانی نظری این کنفرانس سازگار نیست.
در حوزه‌ی موضوع کنفرانس، از گذشته‌ی دور تا به امروز، چه بسیارند صنایع نواندیش که با سرمایه‌گذاری‌های سنگین تحقیقاتی و تولیدی، دستاورد‌های خلاقانه‌ی علمی را تبدیل به نوآوری کرده، و در خدمت رفع نیاز و رفاه جامعه قرار داده‌اند. شناخت این گروه غیر ممکن نیست.
بنابراین برای کاهش نگرانی‌ها و پرهیز از ”تجاری‌شدن“ فضای کنفرانس، به جای دعوت عمومی و قائل شدن به قواعد بدون استثناء، بهتر است فرصت‌های ارائه عمدتا در اختیار صنایع دانش بنیان که می‌توانند به عنوان صاحبان دانش مهندسی نتایج تحقیقات و اطلاعات خود را با دیگر کارشناسان علاقمند به مشارکت بگذارند گذاشته شود. به طوری که به سطح علمی- مهندسی کنفرانس نیز افزوده خواهد شد.
نام بردن از سخت‌کوشان دانش بنیان نوآور در صنعت، نه تنها وزن کنفرانس را کاهش نمی‌دهد،‌ بلکه پررنگ کردن نقش آنها در جامعه صنعتی، به عنوان مسئولیت اجتماعی و حرفه‌ای بر عهده ماست.
در شرایط دشوار امروزی، که تلاش برای بقاست، به احترام همه‌ی متفکرین مسئول و صاحب‌نظران دانشگاهی، کوشندگان جامعه صنعتی از جمله صنعت تاسیسات، فرهیختگانی که با برپایی این اجتماعات سعی در اتصال حلقه‌های علم و صنعت، و هم‌افزایی آنها در خدمت ارتقاء کیقیت زندگی دارند به پا خیزیم.

 

 

 

 

عضویت خبرنامه



Receive HTML?

تماس با ما

دفتر تاسیسات شوفاژ پروژه
تلفن : 36071666-051
موبایل : 09155099615

Email : iranhvac2000@gmail.com